خدمات کفسابی در تهران

خدمات تضمینی کفسابی و سنگسابی با حداقل هزینه و زمان توسط کارشناسان متخصص سنگسابی لوکس

خدمات کفسابی و سنگسابی به صورت تضمینی با قیمت فوق العاده 

  • سنگسابی بوسیله ساب های ایتالیایی، آلمانی و ژاپنی
  • کارشناسان متخصص آموزش دیده توسط متخصصان خارجی
  • بیست سال سابقه درخشان در خصوص سنگسابی و کفسابی
  • نظافت کامل کف بعد از سنگسابی

نظر مشتریان ما

مدتی بود قصد انجام کار کفسابی و سنگسابی ساختمانمان را داشتیم. با پرس و جو شرکت سما را معرفی کردند وبعد از پایان کار خیلی خوشحالیم که به تیم شما اعتماد کردیم. واقعا خسته نباشید.

جناب آقای صبحانی
آموزشگاه پردیسان

کیفت کارتون عالی بود. بعد از مدتی که از کار شما می‌گذرد هنوز به همان شکل زیبا و تمیز است. هم قیمت مناسب بود هم کارتون خیلی خوب بود. موفق باشید.

سرکار خانم محمدی
خانه دار – پونک

در این صفحه در خصوص خدمات کفسابی در تهران و مزایای استفاده از این خدمات با شما صحبت می کنیم. این نوع خدمت در جهت نوسازی سنگ های به کار رفته در ساختمان ها کارایی دارد و می تواند به عنوان بخشی از مراحل نوسازی به شمار بیاید. در ادامه با ما باشید تا با این خدمت و زوایای مختلف آن بیشتر آشنا شوید.

کفسابی با نام های بسیار گوناگونی در میان مردم شناخته می شود که در همین بخش به آن ها اشاره خواهیم کرد. خدمات کفسابی در تهران در جهت براق کردن سنگ و پاک کردن هر گونه جرم و آلودگی از روی آن است، این سنگ می تواند در هر بخشی از ساختمان قرار داشته باشد. البته ناگفته نماند که تنها سنگ ها نیستند که شامل این خدمت می شوند و کف هایی ساخته شده از بتن و سرامیک نیز می توانند با بهره گیری از یک تیم متخصص سابیده و صاف شوند.

نام های دیگر کفسابی عبارتند از:

  • شیشه ای کردن سنگ
  • براق کردن سنگ
  • از بین بردن جرم سنگ
  • درخشان کردن سنگ
  • سنگسابی

برای سنگ ها نیز نوع خاصی تعریف نشده است و تیم کفسابی ما امکانات لازم برای پاکسازی انواع سنگ ها را دارد.

کفسابی منزل و ساختمان در تهران

خدمات کفسابی در تهران با بهترین قیمت

برترین خدمات کفسابی در تهران توسط مجموعه ما به شهروندان عزیز ارائه می گردد، جهت بهره مندی از این خدمات ، می توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید و سوالات خود را مطرح کنید، برترین مزیت ما بهره گیری از افراد ماهر و متخصص است که همه ی بخش های مرتبط با کفسابی را به نحو احسن انجام داده و به کیفیت آن نیز توجه کافی خواهند داشت. هنگام برقراری تماس تلفنی مساحت و نوع سنگی که در کف به کار رفته است را با مشاوران در میان بگذارید تا تیم مربوطه جهت انجام کار آماده شده و با شما هماهنگ شود.

برای استعلام قیمت سنگسابی و کفسابی همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

کفسابی ساختمان

خدمات کفسابی با استفاده از به روز ترین متدها و دستگاه های تولید شده ارائه می گردد و تفاوت بارز ما با دیگر همکاران عدم استفاده از روش های سنتی است، ما می توانیم همه بخش های آسیب دیده سنگ را به رنگ قبلی خود درآورده و به نوعی ترمیم آن را به خوبی انجام دهیم. پس از پایان ترمیم دیگر اثری از ناهمواری ها یا شکستگی ها مشاهده نخواهید کرد. اگر قصد دارید مراحل نوسازی ساختمان خود را طی کنید، بهره گیری از خدمات کفسابی در تهران یکی از برترین پیشنهادهای ما جهت جلوه بخشیدن به محیط است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

هزینه کفسابی در تهران

هزینه لازم برای کفسابی و سنگسابی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این جا به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد، ناگفته نماند که با بهره گیری از خدمات کفسابی در تهران می توانید هزینه مناسبی را پرداخت نمایید. عوامل تاثیر گذار بر هزینه کفسابی عبارتند از:

  • انتظار شما از درجه ی کیفی کار
  • نوع پوشش به کار رفته در کف
  • درجه سختی سنگ به کار رفته در کف
  • مساحت محیط مورد نظر
  • میزان ناهمواری ها و خرابی ها
خدمات کفسابی و سنگسابی

کیفیت خدمات

خدمات کفسابی در تهران با بهترین کیفیت ممکن ارائه می گردد، به عنوان مثال برای براق کردن سنگ ها از مواد شیمیایی اسیدی استفاده نمی شود چراکه این مواد می توانند با گذر زمان سنگ را کاملا از بین برده و زیبایی آن را نیز کاهش دهند. تیم ما با استفاده از برترین دستگاه ها و مواد مراحل کفسابی را انجام می دهد و رضایت مشتری را در الویت های کار خود قرار داده است. تاکنون پروژه های بسیاری زیر نظر مجموعه ما به زیبایی مد نظرشان دست یافته اند و اکنون شما می توانید از خدمات ما بهره گرفته و جلوه ساختمانتان را زیباتر کنید.

خدمات سنگسابی لوکس

مزایای استفاده از خدمات کفسابی در تهران

خدمات کفسابی در تهران ارائه می شود و این نوع خدمت مزایای بسیاری را به دنبال دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می گردد:

رفع ناهمواری های کف ساختمان یا هر منطقه ی دیگر: گاها پس از اتمام ساخت ساختمان با سنگ هایی مواجه می شوید که روی آن ها با مصالح ساختمانی پر شده است و دیگر جلوه ای از آن ها باقی نمانده، در این موارد می توانید از خدمات کفسابی بهره گرفته و پوشش کف را کاملا تمیز نمایید، در جهت بهره گیری از این خدمت هر گونه پستی و بلندی که در کف مشاهده می شد نیز از بین می رود و دیگر اثری از آن بر جای نمی ماند. البته ناگفته نماند که این مزیت برای نوسازی و ساختمان های کار کرده نیز در نظر گرفته می شود و فقط مربوط به ساختمان های نوساز نیست.

  • براق شدن سنگ: تحقق این مزیت فقط با استفاده از دستگاه های مخصوص کفسابی ممکن است و از طرق دیگر قادر به انجام این کار نیستید. بهره گیری از این دستگاه ها می تواند طول عمر سنگ های به کار رفته در کف را افزایش دهد و در عین حال از تعویض آن ها جلوگیری کند. براق شدن سنگ جلوه ی بسیار زیبایی به محیط ساختمان شما می دهد و نوعی نوسازی محسوب می شود.
  • ترمیم ترک ها: اگر سنگ های کف قدیمی شده اند و یا پر از ترک و خش هستند با بهره گیری از خدمات کفسابی می توانید این مشکل را نیز کاملا رفع کنید. تیم ما با استفاده از رزین های مخصوصی که در دست دارد همه ی بخش های ترک خورده را ترمیم می کند و در عین حال موجب یک رنگ شدن همه ی قسمت های کف می شود که این موضوع نیز زیبایی محیط اطرافتان را به دنبال دارد. ناگفته نماند که در این بخش نیز از مواد با کیفیت استفاده می شود به طوری که مراحل انجام شده طی مدت زمان طولانی بر جای خواهد ماند.
  • افزایش طول عمر پوشش به کار رفته در کف: این مورد از برترین مزیت های کفسابی است و علت آن نیز در این جا مطرح می شود. اگر در زمان مناسب همه ترک ها و بخش های آسیب دیده سنگ را ترمیم کنید از خرابی بیش از حد آن ها جلوگیری کرده و مانع نفوذ عوامل تاثیرگذاری چون آب به داخل خرابی ها می شوید، این عملکرد می تواند عمر سنگ را افزایش دهد و از لزوم تعویض آن ها جلوگیری نماید.

مراحل سنگسابی ساختمان در تهران

مراحل کفسابی در تهران به معیارهایی چون نوع پوشش کف و جنس آن بستگی دارد، اما در این جا توضیحات کلی را به شما ارائه می دهیم. اگر پوشش به کار رفته در کف، سنگ است مرحله اول در جهت از بین بردن ناهمواری ها انجام می شود و برای تحقق این امر از لقمه سنگ های 36 تا 46 استفاده می گردد. ناگفته نماند که اگر این مرحله با دقت و تمرکز بالا پشت سر گذاشته نشود ممکن است نتیجه نیز آن چنان که می خواهید نباشد، بنابراین تیم باید همه ی تمرکز خود را برای پایان یافتن هر چه بهتر مرحله اول به کار بگیرد.

در مرحله اول شاهد ایجاد خش هایی روز سطوح هستید که مرحله دوم را برای از بین بردن آن ها طی می کنید، در مرحله دوم از لقمه سنگ 60 استفاده می شود و در پایان می توانید شاهد پیشبرد بخشی از کار باشید و تمیزی ها را با چشم ببینید. مرحله سوم نیز با استفاده از لقمه سنگ 120 انجام می شود، خوب است بدانید که همه ی لقمه سنگ های ذکر شده در دستگاه های مخصوصی گنجانده می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

بعد از پایان مراحل دوم یا سوم شاهد درزهایی در میان سنگ ها هستید که برای رفع آن ها نیز باید از بتونه کاری کمک بگیرید، بتونه شدن پوشش کف سبب تقویت عایق آن نیز می شود و همه ی درزها و شکاف ها را می پوشاند، به طوری که کاملا هم سطح می شوند و دیگر قادر به مشاهده ی آن ها نیستید.

کفسابی در تهران
کفسابی در تهران

زمان مناسب برای کفسابی

در صورت مشاهده ی هر کدام از موارد زیر بلافاصله با خدمات کفسابی در تهران تماس حاصل نمایید و از کارشناسان ما بخواهید که امور مربوطه را هر چه زودتر انجام دهند. این موارد در جهت تشخیص زمان مناسب برای استفاده از خدمات کفسابی مطرح می شود:

  • اگر هنگام راه رفتن احساس کردید که سنگ ها یا پوشش دیگر به کار رفته در کف هم تراز نیست و دچار ناهمواری شده است.
  • اگر جرم هایی را روی کف مشاهده کردید که با استفاده از هیچ ماده ای از بین نرفته اند.
  • اگر بخشی از پوشش کف آسیب دیده باشد و یا به اصطلاح پریده باشد.

برای حل هر کدام از مشکلات بالا از روش ها و دستگاه های مخصوصی استفاده می شود.

خدمات کفسابی و سنگسابی

ویژگی های شرکت خدمات کفسابی در تهران

تیم ما را مجموعه ای از کف ساب های حرفه ای تشکیل داده اند که رضایت مشتری را در راس کار خود قرار می دهند، برخی از ویژگی های افراد تیم که می توان به آن ها اشاره کرد این است که همه ی مراحل کار را به درستی و با دقت زیاد انجام می دهند و کار آن ها زمانی پایان می یابد که بتوانند تصویر خود را در سنگ های کف مشاهده کنند.

خدمات کفسابی در تهران موجب افزایش طول عمر سنگ ها و همچنین زیبایی آن ها می گردد بنابراین این نوع خدمت در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته و در مراحل ساخت و نوسازی حرف اول را می زند.

سنگسابی گرانیت

سنگ گرانیت یکی از زیباترین و گران ترین سنگ هایی است که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد، این سنگ علاوه بر کف ، برای ساخت نما نیز کارایی دارد و مورد توجه قشر خاصی از جامعه است. خدمات کفسابی در تهران مسئولیت براق کردن این نوع پوشش را نیز بر عهده گرفته و مراحل آن را به بهترین نحو ممکن طی می کند. این سنگ ذاتا براق است و برای تمیز کردن آن باید وقت زیادی صرف شود، تعداد مراحلی که برای کفسابی این نوع پوشش تخمین زده شده است ،12 مرحله است چون در دسته سنگ های سخت قرار دارد و ساب زدن آن انرژی زیادی را می طلبد.

کفسابی راه پله

خدمات کفسابی در تهران مراحل مربوط به ساب زدن پوشش پله ها را نیز انجام می دهد اما این نوع کفسابی زحمت بیشتری از نوع عادی آن دارد، چرا که دستگاه باید در جهات متفاوتی جا به جا شود. ناگفته نماند که برای ماندگار بودن این عملیات از نانو سابريا، مواد ضد جرم و ضد آب نیز استفاده می شود تا سنگ ها به راحتی کثیفی را به خوب جذب نکنند و مدت زمان طولانی براق بمانند.

کفسابی راه پله در تهران

سنگ دهبید

خدمات کفسابی در تهران مراحل مربوط به براق سازی این نوع سنگ را نیز انجام می دهد. خوب است بدانید که دهبید درجه سختی ای نسبی دارد و از مقاومت بالایی برخوردار است. مراحل کفسابی آن همچون دیگر سنگ هاست با این تفاوت که وقت بیشتری را می طلبد البته این زمان نسبی ست و در سطح بالایی برآورد نشده است.

سنگ تراورتن

این نوع سنگ نیز حفره های متعددی در سطح خود دارد که خدمات کفسابی در تهران مسئولیت براق کردن آن ها را نیز بر عهده می گیرد.

سنگ مرمریت

کفسابی در تهران برای پوشش سنگ مرمریت نیز انجام می شود. این سنگ مقاومت بالایی دارد و حدود 9 مرحله کار برای آن پیش بینی شده است. پس از پایان این 9 مرحله می توان به بالاترین حد ممکن از تمیزی دست یافت.

اگر پوشش مد نظر شما نوع خاصی است با خدمات کفسابی در تهران تماس حاصل نمایید تا مراحل ساب آن برایتان توضیح داده شود.

به این صفحه امتیاز دهید 🙂
[تعداد رای ها: 18 میانگین: ]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.