بهترین سرامیک کف

معیارهای انتخاب بهترین سرامیک کف چیست؟

بهترین سرامیک کف، را می­توانید بسته به فضایی که می­خواهید در آن استفاده کنید، از میان انواع سرامیک­ های موجود انتخاب نمایید. استفاده از سرامیک کف مناسب، یکی از بهترین گزینه­ ها در انتخاب کفپوشی زیبا، لوکس، براق و درخشان است. کاربرد سرامیک کف با ابعاد بزرگ، در کف سالن و اتاق­های آپارتمان و منزل، فضای داخلی خانه را بزرگتر نشان می­دهد. با خدمات کفسابی و سنگسابی سرامیک کف، همیشه خانه ­ای نو و تمیز خواهید داشت.

چگونه بهترین سرامیک کف را انتخاب کنیم؟


تایل­ های سرامیکی زیبا را می­توانید برای کفپوش قسمت ­های مختلف بنای خود در آشپزخانه، در حمام، در ورودی یا در فضاهای دیگر انتخاب کنید. در هنگام انتخاب بهترین سرامیک کف برای کفپوش خانه خود، لازم است اطلاعاتی در مورد آنچه که باید انتخاب کنید را بیاموزید. به طور کلی، سرامیک چینی یا پرسلین سخت تر از تایل سرامیک است و انعطاف پذیری بیشتری را در طراحی تداعی می­کند. اگرچه هر دو از مخلوط خاک رس و مواد طبیعی دیگر ساخته شده و در یک کوره پخته شده اند، ولی خاک رس استفاده شده برای تایل پرسلین بیشتر تصفیه و تمیز شده است.
تایل­ های سرامیکی با پایه خاک رس، یک انتخاب ایده آل برای بهترین سرامیک کف، دیواره­ها و کف آشپزخانه، دیواره ها و کف حمام، کف زیرزمین، کف حیاط، اتاق های لباسشویی و دیگر مناطق مرطوب است. تایل های کف بسیار با دوام هستند و در برابر سایش، آب، و انواع لکه مقاوم بوده و مراقبت از آنها آسان است. در همان حال با آرایه­ های مختلفی از رنگ ها، الگوها، شکل ها و اندازه ها در دسترس می­باشند که برای هر دکوراسیون و سلیقه­ای مناسب خواهند بود. در حال حاضر در رتبه بندی تایل­ های سرامیک، محبوب ترین گزینه، انتخاب تایل ­های بزرگتر از 78 سانتیمتر مربع است.

مشخصه ­های انواع مختلف سرامیک کف کدامند؟

بهترین سرامیک کف
بهترین سرامیک کف


همه تایل ­های سرامیک سخت هستند، اما برخی از انواع آن­ها سخت تر از دیگر گونه­ هاست. بافت بدنه یک سرامیک، که گاهی اوقات با نام بیسکو یا بیسکویت نامیده می­شود، برای رسیدن به هر گونه نیاز یا مورد استفاده خاصی، به طور ویژه­ای تولید می­شوند. اگر چه ضخامت، یک پارامتر سنجش برای میزان قدرت است، ترکیب تایل، درجه حرارت و دوره زمانی گرمادهی نیز از دیگر مشخصه هایی است که میزان قدرت آن را تعیین می­کند. برای کمک به شما در انتخاب بهترین سرامیک کف مورد نظر خود، و جهت مناسب بودن برای یک مکان خاص، لازم است امتیازات هر تایل را همانطور که توسط موسسه های استاندارد پرسلین تعیین شده است، بررسی کنید.

انواع سرامیک کف چگونه رتبه بندی می­شود؟


در ادامه رتبه بندی سرامیک کف بر اساس سختی آن، شرح داده شده است. با توجه به این موارد می­توانید بهترین سرامیک کف را برای فضای مورد نظر خود انتخاب نمایید.
– گروه اول، رفت و آمد کم: این تایل ها ممکن است در کف حمام های کم مصرف مانند حمام مهمان استفاده شود.
– گروه دوم، ترافیک متوسط: این کاشی ها برای استفاده به عنوان بهترین سرامیک کف در فضای داخلی طراحی شده اند که در آن سایش کمی رخ می­دهد. بنابراین برای آشپزخانه ها، ورودی ها یا پله ها توصیه نمی شود.
– گروه سوم، ترافیک متوسط رو به سنگین: این کاشی ها می توانند در هر خانه ای از جمله آشپزخانه و حمام استفاده شوند. در این فضاها، معمولا از تایل ­های سرامیک و سرامیک­ های پرسلین 10 سانتیمتری سفید استفاده می شود.
– گروه چهارم، رفت و آمد سنگین: این کاشی ها بسیار سخت است و می­توانند به عنوان بهترین سرامیک کف در خانه ها یا در مراکز تجاری با رفت و آمد کم تا متوسط استفاده شوند.
– گروه پنجم، ترافیک فوق العاده سنگین: این کاشی ها می­توانند در هر مکانی از بنا استفاده شوند. تایل­ های کفپوش چینی، یک نوع از تایل ­های معمولی سرامیک است، که بسیار با دوام است. این نوع سرامیک­ها در فرآیندهایی با دمای بالا ساخته می­شوند و در نتیجه یک کاشی بسیار مقاوم، با دوام و مقاوم در برابر لکه تولید می کنند که امکان نفوذ رطوبت ندارد. در واقع، بسیار سخت است و می­توان آن را در خارج از منزل و تقریبا در هر آب و هوایی استفاده نمود. با مواد براق کننده سرامیک آشنا شوید


ویژگی­ های سرامیک­ های چینی کدامند؟


– برای بهترین سرامیک کف، اگر سرامیک ­های چینی Porcelainرا انتخاب کنید، به طور کلی گران­تر از تایل­های سرامیکی هستند. ولی به خاطر دوام بیشتر در طول عمر نصب خود، در درازمدت ممکن است ارزان تر از انواع دیگر برای شما تمام شود.
– این نوع سرامیک­ها از تایل­های سرامیکی بادوام تر است، بنابراین به عنوان کفپوش در مناطق پر رفت و آمد ایده آل است.
– همچنین مقاوم در برابر آب بوده، و این خصوصیت، آن را به یک گزینه عالی برای مناطق مرطوب مانند حمام و آشپزخانه تبدیل کرده است. سرامیک­ های چینی به صورت سفارشی برای کفپوش­های حمام تولید می­شوند.
– سرامیک ­های پرسلین دارای بافت متراکم­تر و سخت­تر هستند و تخلخل کمتری دارد، بنابراین مقاومت بیشتری در برابر لکه و آب نسبت به تایل­های سرامیکی معمول ارائه می­دهد.
– علاوه بر این، برای گرمایش در کف برای صبح­های سرد، مناسب­تر است. چینی به طور کلی بیش از کاشی و سرامیک هزینه دارد. در عین حال به عنوان بهترین سرامیک کف ، ماندگاری و دوام بیشتری دارد و عمر آن طولانی تر است،.
– تخلخل کمتر پرسلین باعث شده که تمیز کردن آن آسان تر باشد و احتمال کمتری برای جاگذاری اثر لکه­ها دارد.

راه ­های مقابله با نکات منفی کفپوش سرامیکی چیست؟


– سردی سرامیک می­تواند در زیر پا احساس شود، اما با گرمایش کف از طریق  تشعشع کوره گرمایی یا لوله­ های جریان آب گرم، می توان گرمای مطلوب را برای بهترین سرامیک کف بدست آورد.
– هر کدام از انواع سرامیک را که  انتخاب کنید، با پوشش جلاکاری شده و براقی که دارند، اثر انگشتان و پاها روی آن باقی می­ماند و زمانی که مرطوب شوند، می توانند لغزنده باشند. برای پوشش بهتر، می­توانید سرامیک­های با سطوح صافکاری شده  honingرا انتخاب کنید.
– تایل­های سرامیک چینی مخصوصا هنگام خیس شدن، می توانند خیلی لغزنده باشند. با محصول زیر می­توانید اصطکاک کف سرامیک چینی خود را مقاوم تر کنید.
محلول SlipDoctors  برای انواع پرسلین، سرامیک و سنگ قابل استفاده است. با کاربرد این محلول، ضریب اصطکاک سرامیک به طور چشمگیری افزایش یافته و باعث انقباض و بهبود ایمنی در کفپوش­های مرطوب می­شود. مراحل کار با آن نیز آسان است و هیچگونه تغییری در ظاهر سرامیک نمی­دهد. برای استفاده از این محصول، ابتدا کف را تمیز و خشک کنید. بعد، محلول را روی کف بمالید و آبکشی نمایید. از آن برای تمام سطوح چینی، سنگ و یا بهترین سرامیک کف استفاده نمایید.
– برای جلوگیری از خراشیدن و ترک خوردن سرامیک ­ها باید پوشش پایه­ ای محکمی روی آنها داده شود. کاشی های شکسته نمی­توانند تعمیر شوند، اما به راحتی می­توان آنها را جایگزین نمود. درزهای بین سرامیک­ها اگر به موقع، تمیز نشوند و قوام خود را از دست بدهند، می­توانند برای تمیز کردن دشوار باشند. خدمات کفسابی سرامیک

تفاوت بین تایل پرسلین و تایل سرامیک چیست؟

بهترین سرامیک کف
بهترین سرامیک کف


اگر بگویید تفاوتی بین تایل سرامیک و پرسلین نیست و یکسان هستند، پس چگونه است که در موقع خرید، قیمت آنها متفاوت است و به دنبال بهترین سرامیک کف هستید؟ در واقع، خاک رسی که در تولید پرسلین استفاده می­شود، خالص تر و تصفیه شده تر است و در دمای بالاتر و فشار بیشتری در کوره پخته می­شود و منجر به ایجاد موادی بسیار سنگین­تر و سخت­تر می­گردد. مواد پوششی که برای سرامیک چینی استفاده می­شود، بادوام تر است و نشان دهنده منحصر به فرد بودن این محصول صنعتی است.
سرامیک چینی یک محصول ایده آل برای آب و هوای سرد و یا هوایی است که در آن شرایط یخ زدگی و انجماد می­تواند نگران کننده باشد. با توجه به کم بودن میزان جذب رطوبت (5 درصد یا کمتر)، احتمال ترک خوردن چینی کم است و هم چنین مانع نفوذ لکه به سطوح سرامیک می­گردد.

چه نکاتی را در انتخاب بهترین سرامیک کف رعایت کنیم؟


اصطلاح چینی پرسلین به نوعی به یک نام تجاری تبدیل شده است. ولی این به آن معنا نیست که تمام سرامیک­ های پرسلین با کیفیت برابر با هم تولید می­شوند.
هنگام انتخاب پرسلین، بهتر است نوعی را انتخاب کنید که رنگ در داخل بافت بدنه سرامیک باشد. در تولید برخی از آن­ها ممکن است تنها یک لعاب سرامیکی رنگی بر روی سطح آن بدهند که اگر شکسته یا قطعه قطعه شود، پایه سفید، قهوه ای یا قرمز گلی آن در معرض دید قرار می­گیرد.
برای حفظ ایمنی در مناطق مرطوب خانه یا در قسمت هایی از کفپوش که دسترسی به آن سخت است، بهترین سرامیک کف چه تایل چینی یا تایل سرامیک، را طوری انتخاب کنید، که ضریب اصطکاک بالا داشته باشد. به طور مثال برای ضریب یک تا ده، شما ده را انتخاب کنید که بیشترین مقاومت در برابر لغزش را داشته باشد.
با توجه به ماهیت قوی پرسلین، زمانی که برای طراحی یک فضا انتخاب می­شود،  مزایای بسیار خوبی را ارائه می­دهد و بسیاری از اندازه ها از یک موزاییک کوچک 1 × 1 تا اسلاب های بزرگ 24 در 48 و بسیاری از اندازه های غیر معمول که موجود است را می­توان انتخاب نمود.

در نصب سرامیک چه نکاتی باید رعایت شود؟

بهترین سرامیک کف
بهترین سرامیک کف


تایل پرسلین در ارتقاء صنعت سرامیک تاثیر زیادی داشته است، و به نظر می رسد در بین اکثریت سازندگان محبوبیت خاص و رو به افزایشی را پیدا کرده است.
سرامیک چینی می تواند اصلاح شود، این سرامیک­ها به اندازه­های دقیق برش داده می­شوند تا تمام کاشی ها یکسان باشند، به این ترتیب پیمانکار کاشی می­تواند محل­های اتصال بسیار نزدیک به هم را تنظیم کند.
بعضی از عوامل باعث می شود که نصب سرامیک پرسلین سخت تر انجام شود در اینصورت با یک اره مرطوب و تیغه الماس چینی می­توانید قطعات لازم را برش دهید. برای چسبندگی سطحی مناسب، باید از یک ملات نازک اصلاح شده با لاتکس استفاده کنید. برای کاشی های پرسلین با قالب بزرگ ، یک لایه تراز برای کاهش تغییرات در ارتفاع مورد نیاز است.
برای نتیجه زیبا و پایدار نهایی و داشتن بهترین سرامیک کف، لازم است از الزامات نصب و راه اندازی اضافی استفاده کرد. به طور مشخص، کفسابی و سنگسابی سطوح پس از پایان کار، بافت سرامیک، الگو و طرح­های مختلف، و تنوع رنگ به افزایش زیبایی برای نصب پرسلین کمک می کند. و در نهایت حفظ و نگهداری سرامیک از موضوعات مهمی است که بایستی به آن توجه داشت. قیمت سنگ های ساختمانی

پوشش محافظ سرامیک چیست؟


ماده enamel، یک ماده براق یا نیمه شفاف است که توسط نوعی عملیات گرمادهی و شیشه سازی بر روی سطوح فلزی یا دیگر سطوح سخت، برای تزئین و یا به عنوان یک پوشش محافظ برای بهترین سرامیک کف استفاده می­شود. ماده porcelain enamel که به آن مینای چینی هم گفته می­شود، یک نوع پودر شیشه ذوب شده است که برای پوشاندن مواد دیگری مانند پوشش بر روی سرامیک استفاده می­شود. سرامیک یک اصطلاح عمومی است که سفال یا خاک رس پخته شده، و پرسلین را شامل می­شود. سرامیک سخت، شکننده و غیر قابل نفوذ است. مینای چینی که معمولا در فرآیندهای حرارتی در درجه حرارت بین 750 تا 850 درجه سانتیگراد ساخته می­شود، می­تواند برای مقاومت در برابر دماهای زیاد استفاده گردد. مینای چینی سرامیکی،  مواد براق بسیار با دوامی است که سطح مقاوم در برابر لکه را ایجاد می­کند. همچنین، دارای خواص بهداشتی است که برای استفاده به عنوان بهترین سرامیک کف سرویس بهداشتی یا دیواره آن و کف حمام و سینک دستشویی مناسب است.

خدمات کفسابی در تهران

چگونه درزهای بین سرامیک ­ها را تمیز کنیم؟

بهترین سرامیک کف
بهترین سرامیک کف


حفظ تمیزی و درخشانی سرامیک از نکات مهم در جذابیت بهترین سرامیک کف است. اسرار موفقیت و راه حل اینکار ممکن است در نزد خود شما باشد. با عملیات کفسابی و سنگسابی، همیشه سطوح سرامیکی براق و نویی خواهید داشت. خطوط درزهای سرامیک، مثل آهنربایی برای جذب خاك و آلودگی هستند و کثیفی آنها ممكن است باعث كاسته شدن زیبایی کفپوش سرامیکی شود. از این راهنمایی ها و ترفندها، در از بین بردن درزهای کثیف، به خوبی استفاده کنید.
به دلیل اینکه دوغابی که روی درزها داده می شود، متخلخل است، خاک و آلودگی به داخل آن نفوذ می یابد حتی پس از جارو کردن. هم، می توانند سر جای خود بمانند. به علاوه، با پاک کردن سریع سطح کاشی نیز لکه های غلیظ روی محل درزها باقی می ماند، زیرا اغلب کمی عمیق تر از سطح است.
خوشبختانه، محصولات خانگی معمولی را می­توان برای مقابله با گرد و خاک و کثیفی استفاده کرد. ما برخی از روش های تمیز کردن اثبات شده را برای کاهش آلودگی­ها در طول زمان به شما نشان خواهیم داد، تا درز کاشی­های شما به اندازه کافی نو و تمیز به نظر برسد.
ابتدا در مرحله 1، بهترین سرامیک کف را با یک پارچه مرطوب، تمیز کنید. هر گونه خاک و گرد و غبار قابل مشاهده را از روی آن حذف کنید.
در مرحله 2، مخلوط تمیز کننده را تهیه کنید. دو قسمت جوش شیرین را با یک قسمت آب مخلوط کنید. برای رنگدانه های رنگ شده و یا رنگ آمیزی، دو قسمت جوش شیرین را با یک قسمت سرکه را مخلوط کنید. در صورت تمایل، شما همچنین می­توانید یک پاک کننده جامد تجاری استفاده کنید.
در مرحله 3، با استفاده از برس قلم مو و یا مسواک های قدیمی، خمیر را به خطوط درز بمالید. اگر از مخلوط سرکه استفاده می کنید، مقدار کمی از خمیر را روی یک منطقه امتحان کنید تا مطمئن شوید که سرکه اسیدی سرامیک کف را رنگ نمی کند.
در مرحله 4، چند دقیقه صبر کنید و سپس تمام سطوح را با آب تمیز شستشو دهید. پس از 24 ساعت که سرامیک خشک شد، با سیلر، براقیت بهترین سرامیک کف را برای مدت زیادی حفظ کنید. قیمت سنگسابی و کفسابی را از این قسمت مطالعه فرمایید

به این صفحه امتیاز دهید 🙂
[تعداد رای ها: 6 میانگین: ]
1 نظر
  1. حلیمه می گوید

    سپاس از سایت خوبتان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.